رنگ آبی تیره :

مبلمان اداری مدرن|تنوع در مدل|طراحی متفاوت|۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸

مبلمان اداری

 

 

یکی از مهمترین عواملی که این روزها بر خلاف گذشته توجه ویژه ای به آن شده است مساله مبلمان اداری می باشد. بر هعیچ کس پوشیده نیست که اگر قرار باشد به موفقیتی چشم گیر دست یافت می بایست به تمام نکات و جزیئات توجه کرد. در مورد مبحث دکوئراسیون و طراحی داخلی برای اداره جات یکی از مهم ترین بخش ها مربوط می شود به انتخاب مبلمان اداریبرای آن محیط در واقع می توان اینگونه توصیف نمود که محیط کاری شما گویای همه چیز خواهد بود.معرف سبک زندگی و حتی فعالیت  شما خواهد بود.در واقع هر چقدر به این جزئیات توجه بیشتری داشته باشید قطعا تاثیرات انرا در روند کاریتان خواهید دید.

 

در مورد نحوه انتخاب مبلمان اداری چند نکته خدمتتان عرض می کنیم که توجه به آن می تواند در نهایت شما را به انتخاب بهتری در این زمینه برساند :

1-قدم اول این است که قبل از اینکه بخواهید به انتخاب نوع مبلمان اداری برای محیط مورد نظرتان بپردازید ابتدا نیازها و ظرفیت های دفتر کار و محیط اداری مورد نظرتان را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

2-حتما به این توجه کنید که چه میازن فضا در اختیار دارید و بر اساس میزان فضای موجود دست به انتخاب بزنید.اگر فضای کوچکی داشته باشید و بخواهید مبلمان اداری خود را در سایز های بزرگ تهیه کنید قطعا برای باقی واسیل فضای لازم را در اختیاز نخواهید داشت و به مشکل بر می خورید.

3-نکته بعدی که لازم است به آن توجه کافی داشته باشید این است که حتما نوع مبلمانی که انتخاب می کنید از نظر رنگ و شکل ظاهری هارمونی مناسبی با نوع دکوراسیون محیط شما داشته باشد.

 

مبلمان اداری

 

 

چند پیشنهاد هم داریم که می تواند در هر چه زیباتر نشان دادن محیط اداری شما کمک فراوانی نماید:

1-همیشه سعی کنید کلیه وسایل شخصی و غیر اداری خود را در یکی کشوهای میزتان قرار دهید و اجازه ندهید تا وسایل شخصی شما در کنار لوازم کاری شما باشد.-همچنین به تمامی عکس هایی که در محیط اداری و اتاق کارتان قرار دارد دقت نمایید و هر کدام را که به نظر از هارمونی محیط شما به دور می باشد را از رده خارج نمایید.

2-سعی کنید از تصاویر و پوسترهایی که می توانند به شما انگیزه ای مضاعف دهند در محیط کار خود استفاده نمایید.

3-برای رسیدن به بهترین طرح در زمینه چیدمان و نوع پارتیشن اداری پیشنهاد می کنیم تا با یک کارشناس دکوراسیون در این زمنیه مشورت نمایید .

 

در این زمینه گروه تخصصی دی بی لاکچری با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای اماده ارائه  هر گونه مشاوره در این زمینه به شما عزیزان می باشد.می توانید همین امروز با  ما تماس گرفته و از آخرین نکات مشاوره ای و همچنین تنوع محصولات ما که در زمینه مبلمان اداری ارائه داده ایم دیدن نمایید.

خوب در این بخش چند نکته بسیبار کاربردی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین چیدمان مبلمان را برای فضای اداری خود ایجاد نمایید:

1-همیشه میز منشی و سایر میزهای کارمندی بایدتا انجایی که ممکن است به گونه ای چیدمان شوند تا ارباب رجوع به پشت میز دسترسی نداشته باشد.

2-حتما میز منشی در محلی قرار گیرد تا به درب وروردی اتاق مدیریت تسلط کافی داشته باشد.

3-حتما دقت نمایید جدا از مبحث راحتی و زیبایی مبلمان اداری که برای محیط خود انتخاب می کنید باید به این نکته توجه لازم را داشته باشید که لوازمی که انتخاب می کنید بتواند حس رسمی و اداری را به ارباب رجوع القا نماید.

4-نوع رنگی به برای محیط خود و لوازم درون آن انتخاب می کنید در واقع معرف ماهیت اداره شما می باشد.

مبلمان اداری

 

در این زمینه اینگونه می توان  ادامه داد که رنگ بندی محیط قطعا رد روحیه کارکنان و حتی مراجعه کنندگان  تاثیر بسیاری داشته و می تواند میزان راندمان یک اداره را دستخوش تغییرات نماید.شما با به کار بردن رنگ های الهام بخش و تاثیر گذار در واقع قدمی بزرگ در جهت بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و ارباب رجوه برخواهید داشت.اگر  هدفتان از رنگ بندی برای محیط های سنتی اداری همچون بانکداری است پیشنهاد می کنیم از رنگ های ملایم در این زمینه استفاده نمایید.رنگ هایی همچون زرد کم رنگ و سفید و یا آبی کم رنگ می توانند گزینه های مناسبی برای این امر باشند.

اگر در محیطی قرار گرفته اید که نیازمند صرف انرژی زیادی است و باید خلاقانه در آن کار کنید پیشنهاد ما رنگ نارنجی و استفاده از رنگ های سبز و آبی تیره است.جدا از نوع رنگ در مورد جنس آن نیز از رنگ هایی با کیفیت بالا استفاده نمایید تا مدت های طولانی بتواند با همان کیفیت اولیه جلوه خاصی به محیط اداری شما بدهد.در زیر برای شما علاقه مندان به ویژگی های چند رنگ اشاره کرده ایم که مطالعه آن در جهت انتخاب دقیق مبلمان اداری می تواند موثر باشد:

رنگ خاکستری:

خاکستری جز خانواده رنگ های خنثی می باشد و در واقع اینگونه می توان گفت که هیچگونه گرایش خاصی را بر نمی گزیند. این رنگ بدون ایجاد هر گونه تحریک در افراد در صنایع مختلفی به کار می رود.

رنگ آبی تیره :

این رنگ می تواند عامل مهمی در کاهش فشار خون شما داشته باشد.د ر واقع با توجه به تاثیر این رنگ در عصب های پاراسمپاتیک

مبلمان اداری

 

رنگ قرمز: رنگی پر از انرژی و حس گرما.قرمز با عث افزایش حس رقابت طلبی شده و همچنین باعث می گردد تا احساس انرژی مضاعف کنید. البته همه این ها زمانیکه دارای خستگی عصبی و فیزیکی باشید تاثیری بر عکس داشته و آزار دهنده خواهد بود.در ادارت نیز زمانی می تواند راندمان کاری را بالا ببرد که سایر شرایط دیگر نیز مهیا باشد.

رنگ زرد: رنگی شادی آفرین که در واقع به شدت موجب شادی و خوش رویی می شود.با وجود رنگ زرد در محیط اداری باعث می گردید تا از سایر موانع و مشکلات احساس رهایی بیشتری پیدا کنید.

در رابطه با مبحث مبلمان اداری همانطور که عرض کردیم اگر می خواهید با هزینه معقول بهترین گزینه ها را برای اداره و یا محیط کاری خود برگزینید باید به نکات ریز و در عین حال ساده ای توجه داشته باشید. گروه تخصصی آرک مایان برای همین در کنار شما است تا با دید موشکافانه و تخصص که در این زمینه دارد و با توجه به میزان بودجه شما بهترین نوع مبلمان که از هر نظر با شرایط و جو کاری شما هارمونی لازم را داشته باشد برایتان در نظر بگیرد.

مبلمان اداری

 

در زیر به چند نکته مهم که می بایست  در هنگام خرید مبلمان اداری به آن توجه لازم را داشت می پردازیم:

1-مهم ترین نکته این است که نشتن بروی مبلمان اداری باید حسی سرشار از راحتی را به طرف مقابل القا دهد. پس به دنبال محصولاتی با راحتی بالا باید بود.

2-به دلیل استفاده های طولانی از مبلمان اداری توسط کارمندان و ارباب رجوع باید کاملا دارای استانداردهای لازم باشد تا سلامت افراد را به خطر نیاندازد.

3-در هنگام خرید صندلی حتما از مدل هایی که دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند استفاده کنیم تا افراد بر اساس یازن بلندی قد خود بتوانند بهترین اندازه را برای خود تنظیم نمایند.

4-سه خصوصیت مقاوم بودن-راحتی – و محکم بودن را باید در خرید های خود در نظر بگیریم.

5-حتما در هنگام نوع مبلمان اداری مخصوصا صندلی باید به مقام و پست طرف توجه کرد و بر اساس جایگاه ان در اداره اقدام به انتخاب نمود.

6-چون از این وسایل زیاد استفاده می شود پس به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم به دنبال خرید کالاهای ارزان قیمت و بی کیفیت باشید چرا که بعد از مدتی مجبور هستید مجددا هزینه ای برای تعمیرات و یا تعویض آنها بپردازید

 

مبلمان اداری

 

مبلمان اداری

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.